Απολογισμός 2016 (Blogging #10)

0 Comments
9gag

Πριν ένα χρόνο σχεδόν είχα δημιουργήσει το blog μου και άρχισα να ψάχνω και για άλλες bloggers. Και είχα βρει αυτόν τον απολογισμό(για την χρονιά του 2015 βέβαια) στη Κλειώ από το blog "Νεράιδες και Δράκοι", και είχα πει πως θα το κάνω και εγώ με τη καινούργια χρονιά. Και να έφτασε το 2017!!!!!

1. Τί έκανες το 2016 που δεν είχες ξανακάνει ποτέ;
Δημιούργησα το blog μου, έπιασα τη πρώτη μου δουλειά (μετά την πρακτική μου). Αυτά νομίζω.

2. Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι ; Θα βάλεις καινούριους φέτος;
Γενικά δεν βάζω τόσο φανερά στόχους στη ζωή μου, ίσως οι επιθυμίες μου γίνονται στόχοι, αλλά μπορώ να πω πως οι δύο βασικοί στόχοι που είχα βάλει, πραγματοποίθηκαν. Φέτος, θα δείξει ο καιρός.

3. Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2016;
Τη Γερμανία. Έχω και άρθρο που μπορείς να δεις.

4. Τι θα ήθελες να κάνεις το 2017 που υστερούσε το 2016;
Χορό. Αλλά δεν υπάρχει χρόνος.

5. Ποιές ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες για το 2016 και γιατί;
Δύο ημερομηνίες. Η μία είναι η ημερομηνία που ορκίστηκα. Ήταν για κάτι που ένιωσα τρομερά περήφανη για τον εαυτό μου. Και η δεύτερη που έχασα έναν δικό μου άνθρωπο. Δεν είναι αξέχαστη με την καλή έννοια αλλά είναι σημαδεμένη. 

6. Ποιά ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2016; 
Όπως είπα και πιο πάνω, το πτυχίο μου.

7. Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2016;
Να πιστέψω σε ανθρώπους που δεν πίστευαν καν οι ίδιοι στον εαυτό τους.

8. Τι αγόρασες και το χάρηκες πιο πολύ;
Ειλικρινά δεν θυμάμαι.

9. Πού πήγαν τα περισσότερα χρήματα σου;
Στις διακοπές το καλοκαίρι.

10. Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;
Πιο πολύ με τρομοκράτησε αυτή η χρονιά παρά με ενθουσίασε κάτι.

11. Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2016;
LP - Lost on you. Αλήθεια 3 μήνες κάθε μέρα άκουγα αυτό.

12. Σε σύγκριση με το 2016 το 2017  τέτοιο καιρό είσαι: α) πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β) πιο αδύνατη ή πιο παχιά ; γ) πιο πλούσια ή πιο φτωχιά ; 
α) Πιο λυπημένη.
β) Πιο αδύνατη.
γ) Πιο πλούσια.

13. Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο;
Να αγχώνομαι λιγότερο για οτιδήποτε συμβαίνει στη ζωή μου και να είμαι ανέμελη και πιο "αναίσθητη" περισσότερο.

14. Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία για το 2016;
Trolls. Φουλ παιδική. χαχα

15. Τι έκανε το 2016 ξεχωριστό;
Πολλά πράγματα. Από το να έχω ανθρώπους που ξέρω ότι είναι δίπλα μου μέχρι ανθρώπους που έφυγαν από κοντά μου. Και ότι μπορώ να καταφέρω πολλά πράγματα αρκεί να πιστέψω σε εμένα, γιατί μπορώ. Γιατί μπορείς και εσύ.

16. Ποιο ήταν το fashion concept σου για το 2016;
Δεν έχω fashion concept.

17. Τι σε κράτησε στα λογικά σου;
Ο ίδιος μου ο εαυτός.

18. Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;
Απλά θα κάνω πως δεν είδα αυτή την ερώτηση.

19. Ποιος σου έλειψε;
Δύσκολη ερώτηση. Λίγα άτομα, αλλά πολύ.

20. Πες μας ένα μάθημα ζωής για το 2016;
Να εκτιμάμε αυτά που έχουμε, τη στιγμή που τα έχουμε.
Να μην κρατάμε ποτέ κακία σε ανθρώπους που αγαπάμε.
Να νιώθουμε περήφανοι και δυνατοί για τον εαυτό μας.
Να προσέχουμε την υγεία μας, τα λεφτά φεύγουν.









You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: