Καλό μας χειμώνα

0 Comments
Unknown

Χειμώνας... κάθε χειμώνας μου, σου ανήκει δικαιωματικά...

Κάθε χειμώνας μου θυμίζει εσένα, τη χαρά σου, τον έρωτά σου... λάτρευες τον κάθε χειμώνα και προσπαθούσες, μάταια, να με κάνεις να τον λατρέψω και εγώ. Τώρα μπορώ να πω, πως κάθε χειμώνας που περνάει, ρίχνω ένα κλεφτό και νοσταλγικό χαμόγελο για σένα... Τι και αν σε ερωτεύτηκα κάτω από τα καλοκαιρινά αυγουστιάτικα αστέρια, τον χειμώνα σε θυμάμαι! Τότε σε σκέφτομαι, τότε σε αναζητώ. Ναι... σε αναζητώ σε κάθε κρύα νύχτα, σε κάθε βροχερή μέρα, σε κάθε μουντή μέρα που μου την χρωμάτιζες.

Ίσως τελικά να τη λατρεύω και εγώ αυτή τη γκρίζα, κρύα εποχή του χρόνου. Ίσως να λατρεύω και εσένα λίγο παραπάνω, όταν με αγκαλιάζεις πιο σφιχτά αυτές τις μέρες, και με κάνεις να νιώθω ακόμα καλοκαίρι μέσα μου.

Είσαι ο χειμώνας μου! Κρύος, μα καυτός στην καρδιά μου! Μα όσο πιο πολύ απομακρύνεσαι, τόσο πιο πολύ με κρυώνεις... και αυτός ο χειμώνας είναι ο πιο κρύος που έχω περάσει ποτέ. Και όταν προσπαθώ να σε πλησιάσω, παγώνει περισσότερο.

Δώσε μου, λοιπόν, τον χειμώνα που αξίζω, αυτόν που θα μου πρόσφερες, για να τον αγαπήσω.

Σε περιμένω χειμώνα μου, να'ρθεις!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: