Είσαι το "κακό" που το θέλω

0 Comments
Unknown
"Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν", έτσι δεν λένε;

Κοίτα να δεις που εσύ δεν μου τελειώνεις με τίποτα.

Μάλλον δεν είσαι κάτι ωραίο, είσαι κάτι κακό! Κάτι κακό μέσα μου.
Τώρα που το σκέφτομαι σίγουρα είσαι, αφού τρως την ψυχή μου λίγο-λίγο, μέρα με τη μέρα. Η καρδιά μου έχει σταματήσει να χτυπάει καιρό τώρα.

Βλέπεις μωρό μου; Δεν είσαι κάτι ωραίο αλλά ακόμα και έτσι σε θέλω.

Γιατί μαζί σου ένιωθα, δεν σκεφτόμουν. Ήρθε η καινούργια χρονιά και ακόμα νιώθω, δεν σκέφτομαι, αφού συνεχίζεις να είσαι το κακό μέσα μου! (Κοίτα να δεις που κάπου θα έχει χαθεί αυτό το καλό).

Αλλά δεν με ενοχλεί.

Ξέρεις οι άνθρωποι από τη φύση τους κάνουν τον εαυτό τους να πονάει παραπάνω από όσο πρέπει.

Έτσι και εγώ μάτια μου. Σε αφήνω μέσα μου να με πονάς!

Γιατί άμα ήσουν κάτι καλό τώρα θα είχες τελειώσει, οπότε σε προτιμώ έτσι!


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: