Ακόμα γράφω για σένα

0 Comments

www.nijhoflee.nl
Ακόμα γράφω για σένα.
Ακόμα παίρνω μολύβι και χαρτί και "τοποθετώ" τα συναισθήματά μου σε γράμματα. Σε γράμματα όμορφα, στρογγυλά, γρήγορα. Κάθε συναίσθημα εκφράζεται με τα δικά του ιδιαίτερα γράμματα.

Αποτυπώνω κάθε συναίσθημα που έχω ανάγκη να σου πω. 

Και αυτό. γιατί είμαι δειλή.
Δειλή να στα πω στα μούτρα. Δειλή να ρίξω τα μούτρα μου για άλλη μια φορά. Δειλή ακόμα και να σου πετάξω αυτά τα γράμματα στη μούρη. Να σου πω, Ορίστε αυτό είναι για σένα.

Μου αρέσει όμως να γράφω για σένα. Βλέπω πως ένιωθα για σένα. Πώς νιώθω για σένα. Βλέπω τι δημιούργησες εξαιτίας της απώλειάς σου. Βλέπω που με οδήγησες. Τι πόνο μου προκάλεσες.


Δεν με ενοχλεί, ξέρεις, που πονάω και γράφω για τον πόνο που έχω μέσα μου. Ίσως είναι από τις πιο δυνατές αναμνήσεις που πρέπει να έχω, για να θυμάμαι ότι δεν πρέπει να επιστρέψω. Ότι δεν πρέπει να επιτρέψω τον εαυτό μου να πονέσει ξανά τόσο πολύ.

Από την άλλη όμως ο καιρός περνάει και δεν πρέπει να γράφω ακόμα για σένα. Αλλά τα πρέπει μωρό μου, το ξέρεις, δεν μου ταιριάζουν.

Γιαυτό σήμερα, επιλέγω να πονέσω ξανά, γράφοντας για άλλη μια φορά για σένα. Και ας μην σε ένοιαξε ποτέ.


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: