Όπου και αν είμαι, είσαι μαζί μου

2 Comments
www.zastavki.com
Το κακό ξέρεις ποιο είναι; Ότι βρίσκω συνέχεια καινούργια μέρη και θέλω να τα εξερευνώ μαζί σου, να τα επισκέπτομαι μαζί σου, να έχω αναμνήσεις με εσένα.. αλλά δεν γίνεται πια.
Ο καθένας, πλέον, δημιουργεί τις δικές του αναμνήσεις. Και πολλές φορές κάνω ότι είσαι εδώ στα μέρη που θέλω να δω.

Σκέφτομαι πόσο πολύ θα σου άρεσε αυτό το μέρος, ότι θα με έλεγες πόσο ρομαντική είμαι. Θα μου χαμογελούσες,  θα με φιλούσες τρυφερά και θα μου χάιδευες το πρόσωπο όπως μόνο εσύ ξέρεις. Και εγώ θα ήμουν ευτυχισμένη, όχι γιατί πήγα εκεί που ήθελα αλλά γιατί πήγα μαζί σου.

Και τώρα βρίσκομαι εδώ, εδώ που βλέπεις όλη τη πόλη με τα φώτα της, χωρίς εσένα. Μα όλα τα λαμπάκια θυμίζουν εσένα, και όλες οι σπίθες από αυτά θυμίζουν τον έρωτά μου για σένα. Και εσύ δεν είσαι εδώ. Και νευριάζω και σε βρίζω αλλά μετά το παίρνω πίσω.

Κατηφορίζω τώρα μάτια μου, πολύ σε σκέφτηκα και σήμερα. Και ακόμα και αν δεν είσαι εδώ, δημιούργησα μια καινούργια ανάμνηση μαζί σου. Την απουσία σου σε αυτό τον τόπο. Και αυτό ανάμνηση είναι, και ας είναι κενή.


You may also like

2 σχόλια: