Ανασκόπηση μήνα (Blogging #1)

9 Comments
quotesideas.com
Πέρασε ένας μήνας και κάτι..μέρες! Και δεν μπορώ να πιστέψω ότι κατάφερα να κάνω κάτι τέτοιο (καλά δεν κατάφερα να κάνω και κάτι τρομερό νομίζω, χεχε!)

26 Φεβρουαρίου ήταν η πρώτη μου ανάρτηση, είχα σκεφτεί επιτέλους να ανοίξω ένα δικό μου μπλογκ όπου θα αναρτώ όποτε και όπως το επιθυμώ εγώ και να μην εξαρτώμαι από τους άλλους.
Αφότου έκανα την πρώτη μου ανάρτηση και άρχισα να διαμορφώνω το ιστολόγιό μου, είπα τι βλακείες κάνω και το διέγραψα!!

Μετά από 3 μέρες όμως δεν κρατήθηκα και το ξανά άνοιξα, όπου ανέβασα  την δεύτερη ανάρτηση μου. Είδα πως είχα κοινό, όποιο ήταν αυτό και άρχισα να ψάχνομαι παραπάνω.

Άλλαζα συνεχώς την εικόνα του ιστολογίου μου (ακόμα και τώρα αυτό κάνω)! Και προσπαθούσα να βρω άλλα μπλογκ σαν και εμένα για να πάρω μια ιδέα.

Πέρασε ένας μήνας λοιπόν και βλέπετε πως μόλις δημιούργησα μια καινούργια θεματολογία στο μπλογκ μου που ονομάζεται blogging. Αυτή η κατηγορία θα αναφέρει πιο προσωπικά πράγματα της καθημερινότητας μου εξάλλου για αυτό ονομάζεται και έτσι!!!

Αλλά πέρα από αυτό ήθελα να πω πως μέσα σε ένα μήνα είχα 1.708 επισκέψεις, άτομα που άρχισαν να παρακολουθούν το μπλογκ μου, να με βοηθάνε και να με ενθαρρύνουν, και έτσι εγώ να εμπνέομαι παραπάνω, Έτσι απέκτησα και 8 ακόλουθους στο μπλογκ μου και 11 στο google plus.

Μπορεί για εσάς όλα αυτά να είναι αδιάφορα, αλλά για μένα όχι και ήθελα να το μοιραστώ πολύ μαζί σας.

Ελπίζω να συνεχίζω να εμπνέομαι και να γράφω.

Καλό μήνα!!!


You may also like

9 σχόλια:

  1. Εύχομαι να γράψεις ακόμα πολλά πολλά άρθρα, που θα σε γεμίζουν χαρά και δημιουργία! Καλώς ήρθες στον κόσμο του blogging!!! (Βέβαια μη νομίζω και εγώ μικρή είμαι, ούτε 6 μήνες ζωής δεν έχω κλείσει...). Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ παρά πολύ! και όμως το blog σου είναι τόσο όμορφο!!!!

      Διαγραφή
  2. Σταυρούλα, να γράφεις πάντα αυτό που αισθάνεσαι και τίποτα παραπάνω. Όταν τα λόγια ευωδιάζουν την αλήθεια και την καρδιά του συγγραφέα, τότε αγγίζουν την ψυχή του αναγνώστη/συνομιλητή. Και να δεις που το blog σου θα γίνει βαρκούλα και θα ταξιδεύει σχεδόν χωρίς να το αντιληφθείς!
    Συνέχισε την όμορφη προσπάθεια που ξεκίνησες :)
    Σου εύχομαι τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ παρά πολύ!!! να ήξερες ποσο πολύ μαρεσουν αυτά που γράφεις κάθε φορα περιμένω για το επόμενο!!

      Διαγραφή
  3. Μου αρεσεις και σε ζηλεύω.Καλό μήνα και καλό γράψιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ποιο λόγο να ζηλεύεις Ειρήνη μου;; σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  4. Καθόλου αδιάφορα όλα όσα γράφεις!
    Σε νιώθω απόλυτα! Bloggάρω από το 2008 αλλά θυμάμαι σαν τώρα τον πρώτο καιρό!
    Πάντως μην νομίζεις! Τόσα χρόνια μετά την ίδια αγωνία έχω όταν αναρτώ κάτι καινούριο!
    Καλή συνέχεια!
    Αγάπησε το blogging και θα σε αγαπήσει κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρθα νομίζω γενικά πως με βοηθάς πολυ με τον τροπο σου τον οποίο σχολιάζεις στα post μου και ευχαριστώ πολυ για αυτό!!!

      Διαγραφή