Τη μέρα που σε έχασα

0 Comments
favim.com
Τη μέρα που σε έχασα τίποτα δεν ήταν ίδιο.
Εκείνη την μέρα. έχασα κάτι παραπάνω από έναν φίλο.
Έχασα την παιδική μου ζωή, την παιδική μου αθωότητα.
Όλα ήρθαν ξανά στο μυαλό μου τόσο ασυναίσθητα, εκείνη την ώρα, εκείνη την μέρα.
...
Θυμάσαι τότε που τρέχαμε να κρυφτούμε;
Θυμάσαι τότε που με βοήθησες να σκαρφαλώσω;
Θυμάσαι τότε που μου πήρες παγωτό;

Μα και βέβαια θυμάσαι, αλλά δεν μπορείς να μου απαντήσεις.

Γιατί έφυγες και με άφησες εδώ μόνη. Και τα θυμάμαι χωρίς εσένα.
Και αυτό είναι άδικο, γιατί είχες και είχαμε τόσα πολλά να ζήσουμε.

Όμως ο Θεός σε ήθελε κοντά του.


Και έμεινα εδώ με τις αναμνήσεις μας, να τις κρατάω σαν φυλαχτό για να σε έχω κοντά μου.

Γιατί οι αναμνήσεις μας δεν θα χαθούν ποτέ, ακόμα και αν σε έχω χάσει για πάντα.

"Είναι σκληρή και άδικη η ζωή χωρίς εσένα".




You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: