Το παιδί μέσα μου

0 Comments
xwordshurtx.wordpress.com

Κάθισα και σκέφτηκα... ένα μεσημέρι, αν το παιδί που ήμουν κάποτε, ήταν περήφανο για μένα. 

Σκέφτηκα τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω. Σχεδόν έπεσα μέσα.
Σκέφτηκα αν ήθελα να δημιουργήσω αυτή την προσωπικότητα που έχω. Δεν μπορώ να απαντήσω απόλυτα. Θα πω μόνο ότι προσπαθώ. 

Σίγουρα με θυμάμαι να θέλω να είμαι τυχερή, ευτυχισμένη και ποτέ αγχωμένη. Μεγαλώνοντας  όμως κατάλαβα πως δεν γίνεται να είσαι πάντα έτσι στη ζωή. Πώς μόνο αν είσαι αναίσθητος γίνεται να είσαι έτσι. Και χαίρομαι που δεν είμαι αναίσθητη. Γιατί έφτιαξα τον χαρακτήρα μου με τις ευαισθησίες μου.

Δεν ξέρω λοιπόν, αν το παιδί που ήμουν κάποτε νιώθει περήφανο που με είδε στα 18 μου και στα 20 μου να πέφτω στα "πατώματα" για έρωτες και φιλίες. Εγώ μέσα από αυτό βγήκα πιο δυνατή. Δεν ξέρω αν το παιδί εκείνο τότε που έπαιζε στους δρόμους κρυφτό και μπάλα, έβλεπε μια πιο σκληρή και ωμή πραγματικότητα στη ζωή, αν έβλεπε τον εαυτό του πιο ώριμο. Εγώ το βλέπω τώρα.

Εκείνο το παιδί δεν ξέρει ότι θα μεγαλώσει απότομα στη ζωή του από την απώλεια ενός φίλου του. Εγώ όμως το ξέρω. 
Το μικρό αυτό παιδί δεν ξέρει ότι θα καταφέρει να φτάσει εδώ που θα φτάσει με τόσες θυσίες, με τόσα κλάματα, τόσες χαρές, τόσα άγχη, τόσα γιατί. Εγώ όμως το ξέρω.

Για αυτό δεν με νοιάζει αν το παιδί που ήμουν κάποτε είναι ακόμα περήφανο για μένα, γιατί εγώ είμαι. Όχι υπεροπτικά και αλαζονικά. Είμαι περήφανη με ότι κατάφερα μέχρι τώρα, με τις δικές μου δυνάμεις. Γιατί αν δεν υπήρχε τότε αυτό το παιδί που ήταν ανέμελο και χαρούμενο, δεν θα είχα φτάσει εδώ που είμαι τώρα. Και αν θέλω κάπου να πω ευχαριστώ είναι στον τότε εαυτό μου, που έστω και στα παιδικά μου χρόνια δεν άφηνα τίποτα να καταβάλει την ψυχική μου ηρεμία. Και αν κάποιες φορές νιώθω αδύναμη κοιτάω πίσω και βλέπω το παιδί μέσα μου, που μου λέει πως είμαι πολύ δυνατή!

Γιαυτό μην ντρέπεσαι ποτέ για το "τι" είσαι τώρα, αλλά μόνο για το τι μπορεί να ήσουν παλιά. Αυτό σε έφερε εδώ που σε έφερε.


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: