Το ξέσπασμα μιας... blogger (Blogging #7)

0 Comments
www.pinterest.com
Η σημερινή μέρα δεν θα είναι αφιερωμένη σε μία Wordless Wednesday.
Θα είναι ακριβώς το αντίθετο.
Γιατί έχω βαρεθεί. Έχω βαρεθεί να ακουώ από όλους είσαι δυνατή εσύ, εσύ δεν μασάς. Δε σε φοβάμαι εσένα θα τα καταφέρεις. Είσαι καλή εσύ.

ΟΧΙ, λοιπόν. Ούτε καλή είμαι, ούτε πάντα δυνατή είμαι, ούτε θέλω πάντα δυνατή να είμαι. Θέλω κάποιες μέρες να λυγίσω, να φωνάξω, να το πω και κάποιος να με καταλάβει. Να μην γυρίσει ούτε ένας και να με πει, μην κάνεις έτσι θα τα καταφέρεις. Ξέρω και ξέρεις.

Δεν θέλω να δείχνω πάντα δυνατή στους άλλους. Λυγίζω και εγώ, και αν το αξίζεις θα με δεις να το κάνω μπροστά σου. Και δεν θα με ενοχλήσει καθόλου αυτό. Θα νιώσω ανακούφιση. Και άμα νιώθεις και εσύ έτσι ακόμα μεγαλύτερη. Όχι δεν θέλω το κακό σου. Απλά καταλαβαίνω ότι δεν είμαι μόνο εγώ έτσι.

Μην ξεχνάς λοιπόν, πως όλα λυγίζουν στον κατάλληλο βαθμό, στην κατάλληλη πίεση, στο κατάλληλο χρόνο, στις κατάλληλες συνθήκες. Έτσι και εγώ.


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: