Ερωτήσεις & Απαντήσεις (Blogging #4)

0 Comments
Καλό μήνα, καλό μήνα, καλό μήνα!!! Καινούργια αρχή, καινούργια θεματολογία φυσικά. 
Είναι κάποιες ερωτήσεις με τις οποίες θα αποχαιρετήσουμε τον προηγούμενο μήνα. 
Για όσους δεν το ξέρετε είναι κάτι ερωτήσεις που φτιάχνει κάθε μήνα μια blogoφίλη, η Μάρθα.
Είναι ερωτήσεις όλου του μήνα, μία για κάθε μέρα. Είπα να τις ξεκινήσω και εγώ. Αν θα τις
συνεχίσω βέβαια, θα δείξει. Ας ξεκινήσουμε,λοιπόν, τον αποχαιρετισμό του Απριλίου. 
weheartit.com

1. Ποια είναι η καλύτερη απόφαση που έχεις πάρει; 
     Να ξεκινήσω πρακτική.

2. Τι δεν θα παρατήσεις ποτέ;
Τον ύπνο μου (μετά από μια πιεστική εβδομάδα τον εκτιμάς όσο τίποτα άλλο).

3. Τι θέλεις να θυμάσαι για πάντα; 
      Πολύ δύσκολες ερωτήσεις, πολλά είναι τα πράγματα που θέλω να θυμάμαι για πάντα              νομίζω δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια!!!!

4. Ποια είναι η πιο δύσκολη απόφαση που έχεις πάρει; 
      Να μπω σε αεροπλάνο μόνη μου.

5. Με βάση την σημασία, πώς θα ταξινομούσες: ευτυχία, λεφτά, αγάπη, υγεία, φήμη;
Υγεία , ευτυχία, αγάπη, λεφτά, φήμη.

6. Τι σου θύμισε πόσο γρήγορα κυλάει ο χρόνος;
      Το πόσο γρήγορα περάσαν οι 6 μήνες της πρακτικής μου.

7. Αν έπρεπε να μετακινηθείς 3.000 χλμ μακριά, τι θα σου έλειπε περισσότερο;
Ο σκύλος μου, μπορεί να μην μου δίνει σημασία γενικά (άντρες παιδί μου) αλλά ❤️.

8. Τι εύχεσαι να μην υπήρχε στη ζωή σου;
Το άγχος μου.

9. Ένα από τα πιο ωραία πράγματα που σου έχει πει κάποιος. 
      Ότι είμαι ξεχωριστή.

10. Πώς νιώθεις για αυτούς που δεν σέβονται τους γονείς τους;
        Δεν τους δίνω σημασία.

11. Πόσο σημαντική είναι για η εκπαίδευση για σένα;
       Αρκετά σημαντική.

12. Πόσο έχεις αλλάξει τα τελευταία 2 χρόνια;
        Έχω αλλάξει πολύ μετά από κάποια συμβάντα στη ζωή μου.

13. Τι είναι αυτό που δεν θα ήθελες να περάσει μια μέρα χωρίς να το κάνεις;
        Τον Σταύρο μου που είμαι υγιής.

14. Ποια είναι η διαφορά του να είσαι ζωντανός και του να ζεις πραγματικά;
Στο να είσαι ζωντανός περιμένεις σε θαύματα, το να ζεις τα δημιουργείς εσύ (έχω                     γράψει άρθρο για αυτό).

15. Τι είναι κάτι που ξέρεις ότι μπορείς να βασίζεσαι σε αυτό; 
Αν αυτό το κάτι είναι άψυχο τότε η επιμονή μου.

16. Κάνεις αυτό που πραγματικά πιστεύεις ή απλά συμβιβάζεσαι σε αυτό που κάνεις; 
Δεν μ' αρέσει να συμβιβάζομαι.

17. Η αλλαγή είναι καλή; 
Κάθε αλλαγή έχει τα θετικά της και τα αρνητικά της.

18. Πότε ήταν η τελευταία φορά που χόρεψες;  
Σήμερααα!!!

19. 5 πράγματα που έπρεπε να κάνεις σήμερα. 
Να πάω τον σκύλο βόλτα, να αφήσω κάποια πράγματα σε ένα συγγενικό σπίτι,                         να πάω χορό, να πάω πανεπιστήμιο (δεν πήγα χα!), να κάνω εργασία (όχι άλλο                         πτυχιακή).

20. Ποιον ζηλεύεις και γιατί; 
Δεν νομίζω ότι ζηλεύω κάποιον συγκεκριμένα, ίσως γενικά ζηλεύω τους ανθρώπους                που είναι πιο "αναίσθητοι" και χαλαροί στη ζωή τους.

21. Κάτι που διάβασες σήμερα. 
Κοστολόγηση.

22. Έχω πίστη ότι...
          αν θέλεις κάτι το καταφέρνεις.

23. Η αγαπημένη σου ατάκα/απόφθεγμα. 
Έχω πολλά δεν μου έρχεται κάποιο τώρα στο μυαλό.

24. Ποιο είναι το πιο παλιό πράγμα που φοράς σήμερα; 
Το δαχτυλίδι μου το έχω από το 2011.

25. Ποια είναι η επόμενη αγορά που πρέπει να κάνεις; 
Νομίζω τα αγόρασα όλα στην Γερμανία.

26. Ποιο είναι το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις; 
Η αποχώρηση μου από την δουλειά.

27. Ποιοι ήταν οι φόβοι σου σήμερα; 
Ότι δεν θα καταφέρω να τελειώσω την πτυχιακή μου.

28. Τι ξεχνάς συνήθως;
         Πολλά πράγματα γενικώς.

29. Τι σε κάνει να νιώθεις κενός; 
Να δίνω σε κάποιον που νοιάζομαι και να μην παίρνω το ίδιο.

30. Μίνι ανασκόπηση του μήνα. 
        Ήταν ένας μήνας στενάχωρος στην αρχή, μετά "ταξιδιάρικος" και ξεκούραστος και                 ύστερα λίγο πιεστικός πάλι αλλά και χαλαρωτικός μαζί.

Αυτό ήταν λοιπόν!!!! Μεγάλο, μεγάλο αλλά ίσως μάθατε και κάποια πράγματα για μένα. Τα λέμε την Δευτέρα με ένα καινούργιο άρθρο φυσικά :)


You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια: