Σε περίμενα

2 Comments
Balance Living Conference

Σε περίμενα υπομονετικά να έρθεις προς τα εμένα.
Ήξερα πως θα καταφέρω να σε κερδίσω.. Αργά ή γρήγορα..
Μα ο σκοπός δεν ήταν να σε κερδίσω εγώ, αλλά να έρθεις με τη θέλησή σου.

Πέρασαν ώρες, μέρες, μήνες.. και εγώ σε περίμενα.
Έκανα τα πάντα για να σε φέρω κοντά μου. Να σε κάνω να νιώσεις αυτά που ένιωθα.
Φοβόσουν μην νιώσω παραπάνω και με πληγώσεις. Σε είπα μην ανησυχείς.

Που να ήξερα θεέ μου ότι θα ένιωθα τόσα και θα πληγωνόμουν κάθε μέρα από λίγο;
Που να ήξερα τι δύναμη είχες να με πληγώσεις χωρίς να είμαστε μαζί;

Σε ερωτεύτηκα. Πολύ. Χωρίς κάποιο λόγο και αιτία.
Σαν να ήταν όλα μια φυσιολογική εξέλιξη της ζωής.
Σαν να γεννήθηκα για να σε ερωτευτώ.

Μα είναι και αυτό το τρομακτικό το δέσιμο που έχουμε.
Ξέρω πότε δεν είσαι καλά. Ξέρεις πότε δεν νιώθω καλά.
Τόσο δεμένοι και τόσο μακριά.

Μα γιατί καρδιά μου; Τι σε φοβίζει..
Πες μου τι είναι αυτό που σε κάνει να φεύγεις μακριά μου κάθε φορά που βρισκόμαστε σε απόσταση αναπνοής.
Πες μου.. και εγώ θα το πολεμήσω.
Θα παλέψω και για τους δυο μας.

Θα παλέψω για το εμείς.
Αυτό το εμείς που αξίζει να ζήσουμε.

Σε περίμενα, και ακόμα σε περιμένω..
Μην αργείς.


You may also like

2 σχόλια: